Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4183
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пальчевська, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-19T12:51:40Z | - |
dc.date.available | 2023-09-19T12:51:40Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Пальчевська О. В. Методика роботи над помилками під час вивчення математики в початкових класах / О. В. Пальчевська // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 73-81 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4183 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено основні принципи роботи учнів над помилками під час вивчення математики у початковій школі та обґрунтовано причини їх виникнення. Зазначено, що вчитель повинен належно організувати аналіз допущеної помилки для її попередження. Крім того, забезпечити виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти; під час оцінювання письмових робіт керуватися вимогами методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Визначено, що основним завданням педагога, який викладає математику у початковій школі, є сформувати міцні навички додавання і віднімання, множення та ділення. Подано рекомендації щодо роботи над помилками та шляхи вдосконалення навчального процесу на уроках математики. = The article investigates the basic principles of students' work on mistakes during the study of mathematics in primary school and substantiates the reasons for their occurrence. It is stated that the teacher must properly organize the analysis of the mistake to prevent it. In addition, to ensure compliance with the requirements of the State Standard of Primary General Education; when evaluating written works to be guided by the requirements of methodical recommendations on control and evaluation of educational achievements of primary school students. It is determined that the main task of a teacher who teaches mathematics in primary school is to form strong skills of addition and subtraction, multiplication and division. Recommendations for working on errors and ways to improve the learning process in mathematics lessons are given. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | Mathematics | en_US |
dc.subject | technique | en_US |
dc.subject | mistake | en_US |
dc.subject | an explanation | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | математика | en_US |
dc.subject | методика | en_US |
dc.subject | помилка | en_US |
dc.subject | пояснення | en_US |
dc.subject | учитель | en_US |
dc.title | МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПОМИЛКАМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник студентських наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-73-81.pdf | Методика роботи над помилками під час вивчення математики в початкових класах | 666.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.