Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлімчук, Д, О.-
dc.date.accessioned2023-09-20T07:24:08Z-
dc.date.available2023-09-20T07:24:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКлімчук Д. О. Ділянка закладу дошкільної освіти як засіб ознайомлення дітей з природою / Д. О. Клімчук // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 52-58.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4185-
dc.description.abstractУ статті розкрито важливість праці в природі дітей дошкільного віку. Обґрунтовано значення ділянки закладу дошкільної освіти (ЗДО) як засобу ознайомлення дітей з природою: сприятливе середовище для розвитку мови i мислення дітей; умова здiйснення сенсорного виховання; засіб формування образiв рiдної природи; сприятливi умови для фiзичного розвитку дітей. Виокремлено і охарактеризовано структурнi компоненти ділянки ЗДО. Обґрунтовано гiгiєнiчнi і педагогiчнi вимоги до озеленення дiлянки закладу дошкільної освіти. Подано методичні рекомендації щодо послідовності праці дітей на ділянці. Наведено фрагмент консультації для батьків на тему: «Працюємо на дачній ділянці разом». = The article reveals the importance of work in nature for preschool children. The importance of the site of the preschool educational institution as a means of acquainting children with nature is substantiated: a favorable environment for the development of children's language and thinking; condition of realization of sensory education; means of forming images of native nature; favorable conditions for the physical development of children. The structural components of the ZDO section are singled out and characterized. Hygienic and pedagogical requirements for landscaping of the preschool education site are substantiated. Methodical recommendations on the sequence of work of children on the site are given. There is a fragment of a consultation for parents on the topic: «We work in the country together».en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectpreschoolersen_US
dc.subjectploten_US
dc.subjectpreschool institutionen_US
dc.subjectwork in natureen_US
dc.subjectacquaintance with natureen_US
dc.subjectдошкільникиen_US
dc.subjectділянкаen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectпраця в природіen_US
dc.subjectознайомлення з природоюen_US
dc.titleДІЛЯНКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮen_US
dc.title.alternativeЗбірник студентських наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-52-58.pdfДілянка закладу дошкільної освіти як засіб ознайомлення дітей з природою665.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.