Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4186
Title: СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Other Titles: Збірник студентських наукових праць
Authors: Дмитрук, І. А.
Keywords: вчитель початкових класів
комунікація
комунікативна компетентність
комунікативна компетенція
комунікативна компетентність майбутніх вчителів
primary school teacher
communication
communicative competence
communicative competence
components
communicative competence of future teachers
Issue Date: 2020
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Дмитрук І. А. Структура комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / І. А. Дмитрук // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 45-51.
Abstract: У статті розглянуто сутність поняття «комунікативна компетентність». Подано порівняльний аналіз понять «комунікативна компетентність» і «комунікативна компетенція». Визначено структуру комунікативної компетентності майбутніх учителів. Доведено, що основу комунікативної компетентності становлять комунікативні компетенції, які базуються на знаннях, уміннях, навичках. На основі проведеного теоретичного аналізу різних наукових підходів до визначення структури комунікативної компетентності виокремлено чотири компоненти комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів: когнітивний, поведінковий, ціннісно-смисловий, емоційно-вольовий. = The article considers the essence of the concept of «communicative competence». A comparative analysis of the concepts of «communicative competence» and «communicative competence» is given. The structure of communicative competence of future teachers is determined. It is argued that the basis of communicative competence are communicative competencies based on knowledge, skills, abilities. Based on the theoretical analysis of different scientific approaches to determining the structure of communicative competence, four components of communicative competence of future family physicians are identified: cognitive, behavioral, value-semantic, emotional-volitional.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4186
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-45-51.pdfСтруктура комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів664.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.