Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГурай, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-20T07:35:58Z-
dc.date.available2023-09-20T07:35:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурай І. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів до екологічного виховання молодших школярів / І. В. Гурай // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 38-44.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4187-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність проблеми підготовки майбу-тніх учителів початкової освіти до екологічного виховання молодших школярів. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх учителів до екологічного виховання молодших школярів». Проаналізовано підходи до розуміння критеріїв та показників готовності майбутніх учителів до педа-гогічної діяльності. Виокремлено та обґрунтовано критерії (змістовий, емоційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий) та охарактеризовано їх показники. Подано змістовну характеристику рівнів готовності майбутніх учителів початкової освіти до екологічного виховання молодших школярів (формальний (низький), продуктивний (середній), креативний (творчий)). Проаналізовано результати констатувального експерименту, спрямованого на визначення вихідних рівнів готовності майбутніх педагогів до екологічного виховання молодших школярів. = The article reveals the relevance of the problem of preparing future primary education teachers for the environmental education of younger students. The essence of the notion «readiness of future teachers for ecological education of younger students» is substantiated. The approaches to understanding the criteria and indicators of the readiness of future teachers for teaching are analyzed. The criteria (meaningful, emotional-value, activity-behavioral) are highlighted and substantiated and their indicators are characterized. The substantive characteristics of the readiness levels of future primary education teachers for the ecological education of younger students (formal (low), productive (medium), creative (creative)) are given. The results of the ascertaining experiment aimed at determining the initial levels of readiness of future teachers for the ecological education of younger students are analyzed.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівнеen_US
dc.subjectекологічне вихованняen_US
dc.subjectмайбутні педагогиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectпоказникиen_US
dc.subjectрівні готовностіen_US
dc.subjectreadiness for environmental educationen_US
dc.subjectfuture teachers of primary educationen_US
dc.subjectprimary school studentsen_US
dc.subjectcriteriaen_US
dc.subjectindicatorsen_US
dc.subjectlevels of readinessen_US
dc.titleКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВen_US
dc.title.alternativeЗбірник студентських наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-38-44.pdfКритерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів до екологічного виховання молодших школярів669.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.