Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-20T07:58:21Z-
dc.date.available2023-09-20T07:58:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВолошина І. В. Самостійна робота на уроках української мови в початковій школі / І. В. Волошина // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 17-23.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4190-
dc.description.abstractУ статті досліджено ефективність і успішність навчання каліграфічного письма, яке значною мірою залежить від забезпечення учнів початкових класів прописами, робочими зошитами з правильним написанням цифр, букв і з`єднань. Проаналізовано, Державний стандарт початкової загальної освіти, який передбачає формування графічних навичок письма, правильного, чіткого зображення букв та їх поєднань, плавного письма складів слів. Обґрунтовано, що робота над каліграфією, технікою письма не обмежується періодом навчання грамоти, а має продовжуватися у наступних класах. = At the present stage, the writing is a complex psychophysiological process not only for six-year-old students, but also for all younger students in general. The effectiveness and success of teaching calligraphy largely depends on the provision of primary school students with recipes, workbooks with the correct numbers, letters and compounds. The state standard of primary general education provides for the formation of graphic writing skills, correct, clear representation of letters and their combinations, smooth writing of word syllables. Work on calligraphy, writing techniques is not limited to the period of literacy, but should continue in subsequent classes.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівнеen_US
dc.subjectписьмоen_US
dc.subjectкаліграфіяen_US
dc.subjectграфічні навичкиen_US
dc.subjectтехніка письмаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectpedagogical technologyen_US
dc.subjectpersonal educationen_US
dc.subjectprofessional competenceen_US
dc.subjectprimary school teachersen_US
dc.subjectmoral and ethical educationen_US
dc.titleКАЛІГРАФІЧНІ ХВИЛИНКИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.title.alternativeЗбірник студентських наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-17-23.pdfСамостійна робота на уроках української мови в початковій школі658.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.