Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4191
Назва: | ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
Інші назви: | Збірник студентських наукових праць |
Автори: | Буркало, К. Ю. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання молодші школярі майбутні учителі початкова школа освітня галузи «Мистецтво» фасилітована дискусія метод проєктів interactive learning junior schoolchildren future teachers primary school educational field «Art» facilitated discussion project method |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Буркало К. Ю. Впровадження інтерактивних художньо-педагогічних технологій у процесі вивчення мистецької освітньої галузі / К. Ю. Буркало // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 10-16. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито актуальність проблеми впровадження інтерактивних художньо-педагогічних технологій у процесі вивчення мистецької освітньої галузі. Обґрунтовано роль активної художньої діяльності і творчого самовираженню учнів у сфері мистецтва у змісті дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво». Проаналізовано сутність понять «інтерактивне навчання», «інноваційний розвиток мистецької освіти майбутніх учителів початкової школи». Обґрунтовано діалогічні форми педагогічного спілкування як засіб стимулювання інтерпретаційної діяльності учнів. Виокремлено та обґрунтовано інтерактивні методи, доцільні для організації аналізу-інтерпретації творів мистецтва (фасилітована дискусія, метод проєктів). Охарактеризовано форми організації взаємодії учнів у навчальній діяльності: роботу в парах, трійках, малих і великих групах. Наведено приклади можливих колективних завдань для організації проєктної діяльності учнів 1-2-го класу. = The article reveals the urgency of the problem of introducing interactive art and pedagogical technologies in the study of art education. The role of active artistic activity and creative self-expression of students in the field of art in the content of disciplines implementing the educational field «Art» is substantiated. The essence of the concepts «interactive learning», «innovative development of art education of future primary school teachers» is analyzed. Dialogic forms of pedagogical communication as a means of stimulating students' interpretive activity are substantiated. Interactive methods are singled out and substantiated, they are expedient for the organization of analysis-interpretation of works of art (discussion is facilitated, project method). Forms of organization of interaction of students in educational activity are characterized: work in pairs, threes, small and large groups. Examples of possible collective tasks for the organization of project activity of pupils of 1-2 class are resulted. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4191 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник студ. наук. праць 13-11-17.pdf | Впровадження інтерактивних художньо-педагогічних технологій у процесі вивчення мистецької освітньої галузі | 333.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.