Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4198
Назва: Специфіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури
Інші назви: Specific Character of Integrated Study of Literary Criticism in Professional Training of Future Teachers of Ukrainian Language and Literature
Автори: Овдійчук, Л. М.
Оvdiichuk, L. M.
Ключові слова: literary criticism disciplines
integration of content
integration of teaching
learning processes
future teachers of Ukrainian language and literature
integration component of literary criticism competence
літературознавчі дисципліни
інтеграція змісту
інтеграція процесів викладання
вчителі української мови та літератури
літературознавча компетентність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Теоретична і дидактична філологія
Бібліографічний опис: Овдійчук Л. М. Специфіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури / Л. Овдійчук // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. Серія «Педагогіка». - Переяслав : Я. М. Домбровська, 2020. - Вип. 32. - С. 48-59.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні проблеми інтеграційних процесів в освіті, з’ясовано найбільш поширені види інтеграції. Авторка статті пропонує власну модель вивчення дисциплін літературознавчого циклу, за якою процеси інтеграції змісту, викладання та учіння поєднуються і на цій основі формується інтеграційна складова літературознавчої компетентності. У статті розкрито особливості інтеграції змісту, форм навчання (аудиторні заняття та самостійна робота), методів (традиційних та інтерактивних), інноваційних технологій (особистісно зорієнтованої, проєктної, критичного мислення, ІКТ) під час вивчення літературознавчих дисциплін, яка відбувається за умови активної взаємодії суб’єктів викладання та учіння. Due to the large amount of information and high development of computer technologies in social life of millennium, there is a need to active search of adaptation of modern education to challenges of civilization. An important aspect of solving this problem in educational field is integration processes. This article deals with the retrospective analysis of scientific literature concerning the problems of integration in educational activity from classical pedagogy in the context of complex study of subjects, connections among them, combination of different forms of activity to the up-to-date research which have developed theoretical and methodological foundations of usage of unifying systems in teaching different disciplines in educational institutions, in particular, higher education. The author made clear the commonest types of integration in education, their classification according to levels, forms and means. It was wellgrounded the principal approach to study of literary criticism disciplines on the basis of integration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4198
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020.pdfСпецифіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури293.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.