Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, Л. М.-
dc.contributor.authorОvdiichuk, L. M.-
dc.date.accessioned2023-10-03T10:08:16Z-
dc.date.available2023-10-03T10:08:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОвдійчук Л. М. Специфіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури / Л. Овдійчук // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. Серія «Педагогіка». - Переяслав : Я. М. Домбровська, 2020. - Вип. 32. - С. 48-59.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4198-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні проблеми інтеграційних процесів в освіті, з’ясовано найбільш поширені види інтеграції. Авторка статті пропонує власну модель вивчення дисциплін літературознавчого циклу, за якою процеси інтеграції змісту, викладання та учіння поєднуються і на цій основі формується інтеграційна складова літературознавчої компетентності. У статті розкрито особливості інтеграції змісту, форм навчання (аудиторні заняття та самостійна робота), методів (традиційних та інтерактивних), інноваційних технологій (особистісно зорієнтованої, проєктної, критичного мислення, ІКТ) під час вивчення літературознавчих дисциплін, яка відбувається за умови активної взаємодії суб’єктів викладання та учіння. Due to the large amount of information and high development of computer technologies in social life of millennium, there is a need to active search of adaptation of modern education to challenges of civilization. An important aspect of solving this problem in educational field is integration processes. This article deals with the retrospective analysis of scientific literature concerning the problems of integration in educational activity from classical pedagogy in the context of complex study of subjects, connections among them, combination of different forms of activity to the up-to-date research which have developed theoretical and methodological foundations of usage of unifying systems in teaching different disciplines in educational institutions, in particular, higher education. The author made clear the commonest types of integration in education, their classification according to levels, forms and means. It was wellgrounded the principal approach to study of literary criticism disciplines on the basis of integration.en_US
dc.publisherТеоретична і дидактична філологіяen_US
dc.subjectliterary criticism disciplinesen_US
dc.subjectintegration of contenten_US
dc.subjectintegration of teachingen_US
dc.subjectlearning processesen_US
dc.subjectfuture teachers of Ukrainian language and literatureen_US
dc.subjectintegration component of literary criticism competenceen_US
dc.subjectлітературознавчі дисципліниen_US
dc.subjectінтеграція змістуen_US
dc.subjectінтеграція процесів викладанняen_US
dc.subjectвчителі української мови та літературиen_US
dc.subjectлітературознавча компетентністьen_US
dc.titleСпецифіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літературиen_US
dc.title.alternativeSpecific Character of Integrated Study of Literary Criticism in Professional Training of Future Teachers of Ukrainian Language and Literatureen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020.pdfСпецифіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури293.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.