Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4208
Назва: КОНТЕКСТНЕ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
Автори: Овдійчук, Л. М.
Ключові слова: майбутні вчителі української мови й літератури
контекстне вивчення художнього твору
інтеграційність
паратекст
інтеграційно-літературознавча компетентність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Бібліографічний опис: Овдійчук Л. М Контекстне вивчення художнього твору на інтеграційній основі у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. М. Овдійчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - 2021. - Вип. 76. Т. 2. - С. 158-161.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано фахову підготовку студентів спеціальності Українська мова та література з теоретико-літературних курсів: нормативних – «Вступ до літературознавства», «Теорія літератури» – й вибіркової дисципліни (за вибором вищого навчального закладу) «Теорія і практика аналізу художнього твору». Обґрунтовано важливість і визначено педагогічні умови контекстного вивчення художнього твору на інтеграційній основі в літературознавчій освіті майбутніх учителів української мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4208
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-158-161.pdfКОНТЕКСТНЕ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ354.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.