Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, Л. М.-
dc.date.accessioned2023-10-03T12:46:43Z-
dc.date.available2023-10-03T12:46:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОвдійчук Л. М Контекстне вивчення художнього твору на інтеграційній основі у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. М. Овдійчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - 2021. - Вип. 76. Т. 2. - С. 158-161.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4208-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано фахову підготовку студентів спеціальності Українська мова та література з теоретико-літературних курсів: нормативних – «Вступ до літературознавства», «Теорія літератури» – й вибіркової дисципліни (за вибором вищого навчального закладу) «Теорія і практика аналізу художнього твору». Обґрунтовано важливість і визначено педагогічні умови контекстного вивчення художнього твору на інтеграційній основі в літературознавчій освіті майбутніх учителів української мови.en_US
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школахen_US
dc.subjectмайбутні вчителі української мови й літературиen_US
dc.subjectконтекстне вивчення художнього творуen_US
dc.subjectінтеграційністьen_US
dc.subjectпаратекстen_US
dc.subjectінтеграційно-літературознавча компетентністьen_US
dc.titleКОНТЕКСТНЕ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021-158-161.pdfКОНТЕКСТНЕ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ354.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.