Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4209
Title: | ІНТЕГРАЦІЯ БІОГРАФІЧНОГО МЕТОДУ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ |
Authors: | Овдійчук, Л. М. |
Keywords: | майбутні вчителі української мови та літератури інтеграційність біографічний метод аналіз художнього твору інтеграційно-літературознавча компетентність |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Чернігів |
Citation: | Овдійчук Л. Інтеграційність біографічного методу вивчення художнього тексту у фаховій підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. Овдійчук // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: "Педагогічні науки". - Чернігів, 2021. - Вип. 13 (169). - С. 101-106. |
Abstract: | Метою цього дослідження є визначення теоретичних засад та практичного застосування біографічного методу аналізу художнього твору на інтеграційній основі у процесі підготовки майбутнього вчителя української мови та літератури. Методологія. Біографічний метод, засновником якого є Ш. Сент-Бев, трактується як такий, коли біографія й особистість письменника розглядаються як визначальний момент творчості. Є зовнішня і внутрішня біографії письменника (П. Білоус), які простежуються у першоджерелах (мегатекстах, С. Михида): мемуарах, щоденникових записах, листах. Практичне застосування цього методу ефективне й доречне під час аналізу художнього твору на заняттях з «Історії української літератури», «Історії зарубіжної літератури». |
URI: | https://zenodo.org/badge/DOI/10.5281/zenodo.5077932.svg https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4209 |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021-Оvdiichuk.pdf | ІНТЕГРАЦІЙНІСТЬ БІОГРАФІЧНОГО МЕТОДУ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ | 732.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.