Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4214
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овдійчук, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Оvdiichuk, L. M. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-04T07:52:34Z | - |
dc.date.available | 2023-10-04T07:52:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Овдійчук Л. М. Психолого-педагогічні основи застосування інтегрованого навчання в освітній сфері / Л. М. Овдійчук // Освітні обрії. - 2023. - № 1 (56). - С. 20-26. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4214 | - |
dc.description.abstract | У статті репрезентовано ретроспективний аналіз наукових праць, у яких виявлено інтеграційні ідеї та узагальнено основні психолого-педагогічні засади інтеграції у навчанні як елемента розвитку, умови цілісності, процесу організації, способу реалізації мети, засобу досягнення інтегрованого результату. Аргументовано доведено, що інтегроване навчання – це навчання за інтеграційним принципом, яке ґрунтується на змістовій та діяльнісній інтеграції. Освіта, заснована на інтеграції, має системний характер і є ґрунтом для формування у здобувачів цілісного світогляду та ключових і предметних компетентностей. = The article presents aretrospective analysis of scientificworks, which revealed integration ideasand summarized the mainpsychological and pedagogicalprinciples of integration in educationas an element of development, acondition of integrity, an organizationprocess, a method of goal realization,and as well as a means of achieving anintegrated result. It has been reasonablyproven that integrated education iseducation based on the integrationprinciple, which is implemented inaccordance with content and activityintegration. Education based onintegration has a systemic nature andis the basis for formation of a holisticworldview and key and subjectcompetencies in students. | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічні основи | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | інтегроване навчання | en_US |
dc.subject | системний характер | en_US |
dc.subject | ducation | en_US |
dc.subject | psychological and pedagogicalfoundations | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | integratededucation | en_US |
dc.subject | systemic character | en_US |
dc.subject | integratededucation | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯВ ОСВІТНІЙ СФЕРІ | en_US |
dc.title.alternative | PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FUNDAMENTALS OFAPPLICATION OF INTEGRATED LEARNINGIN THE EDUCATION SPHERE | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023-7075-Текст статті-20915-1-10-20230904.pdf | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯВ ОСВІТНІЙ СФЕРІ | 245.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.