Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГруба, Т. Л.-
dc.contributor.authorGruba, T. L.-
dc.date.accessioned2023-10-12T08:32:10Z-
dc.date.available2023-10-12T08:32:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГруба Т. Л. Урок української мови в профільній школі: проблеми та перспективи / Т. Л. Груба // Scientific Journal Virtus. - 2016. - № 10 (December). - С. 89-92.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4226-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблеми і перспективи організації профільного навчання української мови в старших класах, проаналізовано уроки узагальнення й систематизації вивченого, повторення теми або розділу, подано лінгвометодичний коментар до змістового наповнення уроків, зокрема використання професійно орієнтованого тексту, визначено особливості інтегрованого уроку української мови, запропоновано структуру інтегрованого уроку української мови для профільних класів, дотримання якої уможливить оптимальну інтеграцію української мови з навчальними дисциплінами не лише соціально-гуманітарного, але й природничо-математичного циклу. // The article is devoted to disclose the problems and organization prospects of specialized teaching of Ukrainian language in high school, as well as analyzes the lessons of generalization and systematization of learned material, repetition of a subject or chapter; presents a linguistic and methodological comment concerning the content of lessons, including the usage of professionally oriented text; defines the features of integrated Ukrainian lessons; presents the structure of integrated Ukrainian lessons for specialized schools, compliance with them will enable the optimal integration of Ukrainian language with academic disciplines not only of a social humanitarian but also natural mathematical cycle.en_US
dc.publisherScientific Journal Virtusen_US
dc.subjectlessonen_US
dc.subjectgeneralization and systematization lesson of learned materialen_US
dc.subjecttexten_US
dc.subjectpupils of specialized schoolsen_US
dc.subjectan integrated lesson of professionally oriented texten_US
dc.subjectурок узагальнення й систематизації вивченогоen_US
dc.subjectучні профільних класівen_US
dc.subjectтекстen_US
dc.subjectурокen_US
dc.subjectінтегрований урокen_US
dc.subjectпрофесійно орієнтований текстen_US
dc.titleУРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИen_US
dc.title.alternativeUKRAINIAN LESSON IN SPECIALIZED SCHOOL: PROBLEMS AND PROSPECTSen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016-Journal10-89-92.pdfУрок української мови в профільній школі: проблеми та перспективи573.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.