Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГруба, Т. Л.-
dc.date.accessioned2023-10-12T12:35:40Z-
dc.date.available2023-10-12T12:35:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГруба Т. Л. Теорія і практика формування мовної особистості учнів старшої школи на уроках української мови (профільний рівень) : монографія / Т. Л. Груба. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - 336 с.en_US
dc.identifier.isbn978-617-696-967-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4228-
dc.description.abstractУ монографії узагальнено теоретико-прикладні досягнення української та світової лінгводидактики, філософії, психології, психолінгвістики з проблеми формування мовної особистості учнів старших класів профільного рівня. Представлено авторську методику навчання української мови старшокласників, яка охоплює форми організації навчання (стандартні та нестандартні уроки), методи та засоби професійно орієнтованого навчання. Визначено й описано характерологічні особливості мовної особистості учня профільних класів філологічного напряму, її мотиви й цінності, психологічні та соціокультурні детермінанти. Розкрито лінгводидактичний потенціал самостійної роботи, технологій формування мовної особистості старшокласників на уроках української мови профільного рівня. Книгу призначено для фахівців з лінгводидактики, магістрантів, аспірантів, учителів профільних класів, викладачів методики навчання української мови в закладах вищої освіти та для використання на курсах підвищення кваліфікації вчителів.en_US
dc.publisherКиїв: Інтерсервісen_US
dc.subjectзасади сучасної шкільної мовної освітиen_US
dc.subjectосвітній простір учняen_US
dc.subjectпрофільні класиen_US
dc.subjectпарадигми освітиen_US
dc.subjectучні старших класівen_US
dc.subjectлінгвістична категоріяen_US
dc.subjectлінгводидактична категоріяen_US
dc.subjectмовна особистістьen_US
dc.subjectконцепти компетентнісного підходуen_US
dc.subjectкомпетентності як структурний показникen_US
dc.subjectсамореалізація особистостіen_US
dc.subjectтекстоцентричний підхідen_US
dc.subjectуроки української мовиen_US
dc.subjectпрофільний рівеньen_US
dc.subjectкомунікативно-жанровий підхідen_US
dc.subjectформи навчання української мовиen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectнавчання української мовиen_US
dc.subjectукраїнська мова в старших класахen_US
dc.titleТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ)en_US
dc.title.alternativeМонографіяen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Book-Gruba-19-06-19-pechat 1205 656654544554.pdfТеорія і практика формування мовної особистості учнів старшої школи на урока української мови (профільний рівень)4.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.