Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4228
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Груба, Т. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-12T12:35:40Z | - |
dc.date.available | 2023-10-12T12:35:40Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Груба Т. Л. Теорія і практика формування мовної особистості учнів старшої школи на уроках української мови (профільний рівень) : монографія / Т. Л. Груба. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - 336 с. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-617-696-967-9 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4228 | - |
dc.description.abstract | У монографії узагальнено теоретико-прикладні досягнення української та світової лінгводидактики, філософії, психології, психолінгвістики з проблеми формування мовної особистості учнів старших класів профільного рівня. Представлено авторську методику навчання української мови старшокласників, яка охоплює форми організації навчання (стандартні та нестандартні уроки), методи та засоби професійно орієнтованого навчання. Визначено й описано характерологічні особливості мовної особистості учня профільних класів філологічного напряму, її мотиви й цінності, психологічні та соціокультурні детермінанти. Розкрито лінгводидактичний потенціал самостійної роботи, технологій формування мовної особистості старшокласників на уроках української мови профільного рівня. Книгу призначено для фахівців з лінгводидактики, магістрантів, аспірантів, учителів профільних класів, викладачів методики навчання української мови в закладах вищої освіти та для використання на курсах підвищення кваліфікації вчителів. | en_US |
dc.publisher | Київ: Інтерсервіс | en_US |
dc.subject | засади сучасної шкільної мовної освіти | en_US |
dc.subject | освітній простір учня | en_US |
dc.subject | профільні класи | en_US |
dc.subject | парадигми освіти | en_US |
dc.subject | учні старших класів | en_US |
dc.subject | лінгвістична категорія | en_US |
dc.subject | лінгводидактична категорія | en_US |
dc.subject | мовна особистість | en_US |
dc.subject | концепти компетентнісного підходу | en_US |
dc.subject | компетентності як структурний показник | en_US |
dc.subject | самореалізація особистості | en_US |
dc.subject | текстоцентричний підхід | en_US |
dc.subject | уроки української мови | en_US |
dc.subject | профільний рівень | en_US |
dc.subject | комунікативно-жанровий підхід | en_US |
dc.subject | форми навчання української мови | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.subject | навчання української мови | en_US |
dc.subject | українська мова в старших класах | en_US |
dc.title | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ) | en_US |
dc.title.alternative | Монографія | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання кафедри української мови та літератури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018-Book-Gruba-19-06-19-pechat 1205 656654544554.pdf | Теорія і практика формування мовної особистості учнів старшої школи на урока української мови (профільний рівень) | 4.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.