Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Груба, Т. Л. | - |
dc.contributor.author | Gruba, T. L. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T08:28:47Z | - |
dc.date.available | 2023-10-13T08:28:47Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Груба Т. Л. Дидактичні умови проєктування освітнього простору учнів у світлі вимог Нової української школи / Т. Л. Груба // Scientific Journal Virtus. - December, 2020. - № 49. - PP. 168-172. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4233 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено розгляду сутності міждисциплінарного поняття «освітній простір» (далі ОП). Мета статті полягає в аналізі й узагальненні літератури з проблеми, уточненні поняття «освітній простір особистості учня», визначенні умов його створення в світлі завдань Нової української школи. Використані методи: аналіз і узагальнення літератури із застосуванням елементів порівняльного та системного аналізу, педагогічне проектування, метод експертної оцінки та описовий. У результаті дослідження встановлено, що успішність функціонування освітнього простору залежить від характеру умов, серед яких виокремлено такі: усвідомлення трикомпонентної структури ОП; ціннісне самовизначення суб´єкта проектування ОП; розгляд предметно-просторового середовища як системи впливів і умов формування особистості учня й її ОП; урахування вчителем індивідуальних особливостей учня, що виявляється у доборі підходів, методів, прийомів, технологій і форм навчання, організації самостійної роботи. The article is devoted to the essence of the interdisciplinary concept of «educational space». The purpose of the article is to analyze and generalize the literature on the problem, clarify the concept of «educational space of the student‟s personality», determine the conditions of its origin in the light of the tasks of the New Ukrainian school. Used methods: analysis and generalization of the literature applying comparative and systematic analysis, pedagogical design, method of expert evaluation, and descriptive research. As a result of the research, it was established that the success of the educational space depends on specific conditions, among which are the following: awareness of the three-component structure of the ES; value self-determination of the subject of ES design; consideration of the subject-spatial environment as a system of impacts and formation conditions of the student‟s personality and its ES; taking into account the individual characteristics of the student, which is manifested in the selection of approaches, techniques, technologies, and methods of learning, the organization of independent work. | en_US |
dc.publisher | Scientific Journal Virtus | en_US |
dc.subject | educational space | en_US |
dc.subject | didactic conditions | en_US |
dc.subject | subject-spatial environment | en_US |
dc.subject | student‟s personality | en_US |
dc.subject | освітній простір | en_US |
dc.subject | особистості учня | en_US |
dc.subject | дидактичні умови | en_US |
dc.subject | предметно-просторове середовище | en_US |
dc.title | ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УЧНІВ У СВІТЛІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | DIDACTIC CONDITIONS FOR THE PROJECTION OF STUDENTS’ EDUCATIONAL SPACE WITHIN THE REQUIREMENTS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2020-Journal49-168-172.pdf | Дидактичні умови проєктування освітнього простору учнів у світлі вимог НУШ. | 656.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.