Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГруба, Т. Л.-
dc.contributor.authorGruba, T. L.-
dc.date.accessioned2023-10-13T08:28:47Z-
dc.date.available2023-10-13T08:28:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГруба Т. Л. Дидактичні умови проєктування освітнього простору учнів у світлі вимог Нової української школи / Т. Л. Груба // Scientific Journal Virtus. - December, 2020. - № 49. - PP. 168-172.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4233-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду сутності міждисциплінарного поняття «освітній простір» (далі ОП). Мета статті полягає в аналізі й узагальненні літератури з проблеми, уточненні поняття «освітній простір особистості учня», визначенні умов його створення в світлі завдань Нової української школи. Використані методи: аналіз і узагальнення літератури із застосуванням елементів порівняльного та системного аналізу, педагогічне проектування, метод експертної оцінки та описовий. У результаті дослідження встановлено, що успішність функціонування освітнього простору залежить від характеру умов, серед яких виокремлено такі: усвідомлення трикомпонентної структури ОП; ціннісне самовизначення суб´єкта проектування ОП; розгляд предметно-просторового середовища як системи впливів і умов формування особистості учня й її ОП; урахування вчителем індивідуальних особливостей учня, що виявляється у доборі підходів, методів, прийомів, технологій і форм навчання, організації самостійної роботи. The article is devoted to the essence of the interdisciplinary concept of «educational space». The purpose of the article is to analyze and generalize the literature on the problem, clarify the concept of «educational space of the student‟s personality», determine the conditions of its origin in the light of the tasks of the New Ukrainian school. Used methods: analysis and generalization of the literature applying comparative and systematic analysis, pedagogical design, method of expert evaluation, and descriptive research. As a result of the research, it was established that the success of the educational space depends on specific conditions, among which are the following: awareness of the three-component structure of the ES; value self-determination of the subject of ES design; consideration of the subject-spatial environment as a system of impacts and formation conditions of the student‟s personality and its ES; taking into account the individual characteristics of the student, which is manifested in the selection of approaches, techniques, technologies, and methods of learning, the organization of independent work.en_US
dc.publisherScientific Journal Virtusen_US
dc.subjecteducational spaceen_US
dc.subjectdidactic conditionsen_US
dc.subjectsubject-spatial environmenten_US
dc.subjectstudent‟s personalityen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectособистості учняen_US
dc.subjectдидактичні умовиen_US
dc.subjectпредметно-просторове середовищеen_US
dc.titleДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УЧНІВ У СВІТЛІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeDIDACTIC CONDITIONS FOR THE PROJECTION OF STUDENTS’ EDUCATIONAL SPACE WITHIN THE REQUIREMENTS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOLen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020-Journal49-168-172.pdfДидактичні умови проєктування освітнього простору учнів у світлі вимог НУШ.656.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.