Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4237
Title: | МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ |
Other Titles: | колективна монографія |
Authors: | Груба, Т. Л. |
Keywords: | змішане навчання студенти-філологи освітній простір інформаційні технології ідивідуальний план гнучкий план модель обертання підготовка майбутнього філолога лінгводидактичний аспект мовознавчий аспект літературознавчий аспект |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія» |
Citation: | Груба Т. Л. Моделі змішаного навчання в системі підготовки студентів-філологів: характеристика та особливості впровадження / Т. Л. Груба // Мовна особистість в освітньому просторі : колективна монографія / за заг. ред. І. Д. Пасічника. - Острог : Видв. Нац. ун-ту "Острозька академія", 2021. - С. 184-196. |
Abstract: | Постійне збільшення обсягів інформації, стрімкий розвиток інформаційних технологій детермінує модернізацію освітнього простору, розширення можливостей здобувачів вищої освіти в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. У зв’язку з пандемією та карантинними заходами, що спричинили масове введення дистанційного навчання, загострилася потреба вивчення особливостей і дидактико-розвивального потенціалу змішаного навчання загалом, у процесі фахової підготовки студентів-філологів зокрема. |
URI: | DOI 10.25264/978-617-8041-02-1 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4237 |
ISBN: | 978-617-8041-02-1 |
Appears in Collections: | Наукові видання кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021-Монографія_Мовна особистість_Острог-184-196.pdf | Моделі змішаного навчання в системі підготовки студентів-філологів: характеристика та особливості впровадження | 369.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.