Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Груба, Т. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T09:44:24Z | - |
dc.date.available | 2023-10-13T09:44:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Груба Т. Л. Моделі змішаного навчання в системі підготовки студентів-філологів: характеристика та особливості впровадження / Т. Л. Груба // Мовна особистість в освітньому просторі : колективна монографія / за заг. ред. І. Д. Пасічника. - Острог : Видв. Нац. ун-ту "Острозька академія", 2021. - С. 184-196. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-617-8041-02-1 | - |
dc.identifier.uri | DOI 10.25264/978-617-8041-02-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4237 | - |
dc.description.abstract | Постійне збільшення обсягів інформації, стрімкий розвиток інформаційних технологій детермінує модернізацію освітнього простору, розширення можливостей здобувачів вищої освіти в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. У зв’язку з пандемією та карантинними заходами, що спричинили масове введення дистанційного навчання, загострилася потреба вивчення особливостей і дидактико-розвивального потенціалу змішаного навчання загалом, у процесі фахової підготовки студентів-філологів зокрема. | en_US |
dc.publisher | Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія» | en_US |
dc.subject | змішане навчання | en_US |
dc.subject | студенти-філологи | en_US |
dc.subject | освітній простір | en_US |
dc.subject | інформаційні технології | en_US |
dc.subject | ідивідуальний план | en_US |
dc.subject | гнучкий план | en_US |
dc.subject | модель обертання | en_US |
dc.subject | підготовка майбутнього філолога | en_US |
dc.subject | лінгводидактичний аспект | en_US |
dc.subject | мовознавчий аспект | en_US |
dc.subject | літературознавчий аспект | en_US |
dc.title | МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ | en_US |
dc.title.alternative | колективна монографія | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання кафедри української мови та літератури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021-Монографія_Мовна особистість_Острог-184-196.pdf | Моделі змішаного навчання в системі підготовки студентів-філологів: характеристика та особливості впровадження | 369.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.