Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/423
Назва: БАЗОВІ КОНЦЕПЦІЇ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ДЛЯ ПРОДАЖУ ГОСПОДАРЧИХ І ПОБУТОВИХ ТОВАРІВ
Автори: Кохтюк Олександр
Ключові слова: Електронний бізнес, електронна комерція, збут через Інтернет, електронний магазин.
E-business, e-commerce, sales via the Internet, e-commerce store.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 141-145.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні концепції створення Інтернет-магазинів для продажу товарів побутової та господарчої груп, реалізація і зберігання яких має специфічні особливості. Проаналізовано механізм електронної комерції товарів та визначено основні недоліки та переваги збуту їх через глобальну мережу Інтернет. Розроблено програмний продукт, який забезпечує реалізацію побутових і господарчих товарів на прикладі ПП «Кулик». // The basic concept of online stores for the sale of household and economic groups, implementation and storage of which has specific characteristics is investigated in the article. The ecommerce mechanism for these product groups is analyzed and the main advantages and disadvantages of selling them through the global Internet are highlighted. Based on the concept, it was developed the software that ensures the realization of domestic and household goods on the example of PE «Kulik».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/423
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Кохтюк.pdf573.01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.