Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКохтюк Олександр-
dc.date.accessioned2018-04-24T12:27:08Z-
dc.date.available2018-04-24T12:27:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/423-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні концепції створення Інтернет-магазинів для продажу товарів побутової та господарчої груп, реалізація і зберігання яких має специфічні особливості. Проаналізовано механізм електронної комерції товарів та визначено основні недоліки та переваги збуту їх через глобальну мережу Інтернет. Розроблено програмний продукт, який забезпечує реалізацію побутових і господарчих товарів на прикладі ПП «Кулик». // The basic concept of online stores for the sale of household and economic groups, implementation and storage of which has specific characteristics is investigated in the article. The ecommerce mechanism for these product groups is analyzed and the main advantages and disadvantages of selling them through the global Internet are highlighted. Based on the concept, it was developed the software that ensures the realization of domestic and household goods on the example of PE «Kulik».en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 141-145.en_US
dc.subjectЕлектронний бізнес, електронна комерція, збут через Інтернет, електронний магазин.en_US
dc.subjectE-business, e-commerce, sales via the Internet, e-commerce store.en_US
dc.titleБАЗОВІ КОНЦЕПЦІЇ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ДЛЯ ПРОДАЖУ ГОСПОДАРЧИХ І ПОБУТОВИХ ТОВАРІВen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Кохтюк.pdf573.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.