Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4258
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T11:40:14Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T11:40:14Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Хом’як О. А. Організаційно-технологічні засади інклюзивної освіти в початковій школі / О. А. Хом’як // Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2023. - С. 249-286. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-617-601-440-9 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4258 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні одним з основних пріоритетів розвитку сучасної освіти є забезпечення рівних прав щодо освіти для всіх дітей. Реформування системи освіти в напрямі інклюзії підтверджується численними змінами в законодавстві України, практичною діяльністю закладів освіти та узгоджується з основними міжнародними документами у сфері забезпечення прав дітей. Зміни в законодавчих і нормативно-правових документах щодо розвитку інклюзивної освіти викликають чималу кількість запитань в учасників освітнього процесу – керівників закладів освіти, педагогів, батьків. Впровадження у освітнє середовище інклюзивного навчання вимагає створення для дітей з особливими освітніми потребами (ООП) ефективних форм організації навчання, а також розробки сучасного змісту та технологій корекційно-розвиткового впливу. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | ехнології корекційно-розвиткового впливу | en_US |
dc.subject | вади розвитку | en_US |
dc.subject | Конвенції про права інвалідів | en_US |
dc.subject | інклюзивно- ресурсний центр | en_US |
dc.subject | інклюзивний процес | en_US |
dc.subject | Про освіту | en_US |
dc.subject | умови інклюзивного навчання | en_US |
dc.subject | особливі діти | en_US |
dc.subject | інклюзивна педагогіка | en_US |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | частина монографія | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged.pdf | Організаційно-технологічні засади інклюзивної освіти в початковій школі | 4.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.