Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4268
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федорчук, О. В. | - |
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-28T13:52:37Z | - |
dc.date.available | 2023-10-28T13:52:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Федорчук О. В. Особливості застосування арт-терапевтичних технологій для учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інлюзивному середовищі НУШ / О. В. Федорчук, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 280-283. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4268 | - |
dc.description.abstract | Найбільш прийнятним та ефективним у роботі з молодшими школярами з особливими освітніми потребами в НУШ, зокрема під час вивчення мистецьких дисциплін, вчителі вважають використання елементів арт-терапевтичних методик. Арт-технологія є інноваційною освітньою технологією, але вона ще не набула широкого визнання та поширення в Україні. Впровадження арт-технологій в освітній процес НУШ все ще перебуває на стадії становлення, найчастіше їх використовують з дітьми молодшого шкільного віку. Однак досвід використання арт-технологій вже зараз починає вивляє свої переваги в роботі зі школярами. Творча діяльність, що лежить в основі арт-технології, підвищує інтерес учнів до навчання, забезпечує їхню успішність, пробуджує бажання зрозуміти себе і своє оточення, допомагає дітям усвідомити власний емоційний стан. Унікальність арт-технології полягає в тому, що вона базується на досягненнях як мистецтва, так і науки. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | НУШ | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | освітні потреби | en_US |
dc.subject | арт-технології | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-281-284.pdf | Особливості застосування арт-терапевтичних технологій для учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інлюзивному середовищі НУШ | 565.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.