Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4269
Title: | НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Authors: | Пастухов, О. О. Уварова, О. О. |
Keywords: | професійна ідентичністт здобувачі вищої медичної освіти медична освіта професійна діяльність професійна етика буття фахівця Я-концепція медична деонтологія |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Пастухов О. О. Необхідність формування професійної ідентичності у здобувачів вищої медичної освіти / О. О. Пастухов, О. О. Уварова // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 278-280. |
Abstract: | Професійна ідентичність полягає у ставленні людини до конкретної професії, усвідомленні себе як фахівця, наданні оцінці професійному оточенню, в якому проходить професійна діяльність. Починаючи з 1-го курсу навчання у ЗВО, здобувач проходить професійне орієнтування, отримує інформацію про професію і формує своє власне уявлення про неї. Цей процес має проходити під керівництвом фахівців в обраній справі. Професійна діяльність стає успішною в умовах, коли відбувається повна ідентифікація з обраною професією. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4269 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-279-281.pdf | Необхідність формування професійної ідентичності у здобувачів вищої медичної освіти | 561.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.