Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/426
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T12:33:33Z | - |
dc.date.available | 2018-04-24T12:33:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/426 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено основні підходи до проектування та створення електронних навчальних матеріалів з інформаційних технологій модульної структури. Розглянуто XHTML-редактор для розробки електронних навчальних матеріалів «eXeLearning». Проаналізовано основні можливості даної системи, описано досвід її використання та зроблено висновки щодо використання програми в умовах дистанційної освіти. // In the article the basic approaches to designing and creating e-learning materials with information technology modular structure are investigated. XHTML-editor for developing e-learning materials «eXeLearning» is considered. The article describes the basic properties of the system, the experience of its use is described and on the use of the program in distance education are made. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 168-173. | en_US |
dc.subject | eXeLearning, електронні підручники, Learning CMS, інформаційні технології. | en_US |
dc.subject | eXeLearning, online tutorials, Learning CMS, IT. | en_US |
dc.title | РОЗРОБКА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ КУРСІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СЕРЕДОВИЩА EXELEARNING ТА ВИКОРИСТАННЯ ЇХ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3). |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Мельник.pdf | 614.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.