Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4270
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тремба, Д. С. | - |
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-28T14:07:02Z | - |
dc.date.available | 2023-10-28T14:07:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Тремба Д. С. Проблема формування критичного мислення учнів початкових класів у освітньому середовищі Нової української школи / Д. С. Тремба, О. О. Красовська // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 275-278. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4270 | - |
dc.description.abstract | Формування мислення людини завжди знаходило своє відображення у дослідженнях провідних науковців минулого і сучасності, ми розглядаємо мислення у розумінні професійно-художньої діяльності, а саме мистецтвознавчого мислення та його особливостей в процесі вивчення основ формоутворення. Мистецька освіта дітей молодшого шкільного віку неможлива без формування критичного мислення. Дослідженню проблеми розвитку критичного мислення присвячені праці таких науковців, як М. Ліпмана, Ж. Піаже, Д. Халперна, А. Кроуфорда, Дж. Брунера, Д. Дьюї, Л. Виготського. Серед українських вчених вивченням даного феномену займаються О. Пометун, С. Терно, Н. Вукіна, А. Тягло, О. Бєлкіна-Ковальчук, Л. Пироженко, О. Чуба. У працях вітчизняних дослідників питання критичного мислення розглядається в плані впровадження даної технології в освітній процес для його покращення і ефективності. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | учні початкових класів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | професійно-художня діяльність | en_US |
dc.subject | мистецтвознавче мислення | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-276-279.pdf | Проблема формування критичного мислення учнів початкових класів у освітньому середовищі Нової української школи | 566.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.