Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4275
Назва: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА І ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Автори: Сухолейстер, М. Ю.
Хом’як, О. А.
Ключові слова: Нова українська школа
навчальний процес
індивідуалізація навчального процесу
НУШ
школярі
компетентності молодших школярів
інтерактивне навчання
інтерактивні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Сухолейстер М. Ю. Інтерактивні технології як основа і засіб формування ключових компетентностей молодших школярів Нової української школи / М. Ю. Сухолейстер, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 263-265.
Короткий огляд (реферат): Нова українська школа (Концептуальні засади реформування загальноосвітньої школи), видана МОН, спрямована на створення школи, де реалізовується індивідуалізація навчального процесу, забезпечується неперервність освіти впродовж життя, освіта зорієнтована на розвиток особистості. Формування ключових компетентностей є нагальною потребою сучасної освіти. У концепції Нової української школи (НУШ) передбачено докорінне реформування загальної середньої освіти. Ключова зміна для учнів стосується нових підходів до навчання та змісту освіти. Передусім школа має давати школярам не лише знання, а й уміння їх застосовувати в різних життєвих ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4275
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-264-266.pdfІнтерактивні технології як основа і засіб формування ключових компетентностей молодших школярів Нової української школи559.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.