Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПридюк, М. А.-
dc.contributor.authorХом’як, О. А.-
dc.date.accessioned2023-10-30T11:00:31Z-
dc.date.available2023-10-30T11:00:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПридюк М. А. Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до власного здоров’я засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках «Я досліджую світ» / М. А. Придюк, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 236-239.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4284-
dc.description.abstractСьогодні в усіх українських школах здійснюється навчання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу. Актуалізується питання формування здоров‘язбережувальної компетентності особистості, оскільки викликає занепокоєння погіршення стану здоров‘я молоді, надзвичайно низька тривалість життя українців, зростає смертність, особливо серед дітей. На цю ситуацію впливає багато факторів: навколишнє середовище, суспільство, політика, економіка, дорожньо-транспортні пригоди тощо. Важливу роль у вирішенні цієї проблеми відіграє заклад загальної середньої освіти, який є єдиним соціальним інститутом, здатним розпочати просвітницьку і профілактичну роботу в цьому напрямі вже з початкової ланки. Надати учням базові знання, уміння та навички запобігання різноманітним небезпечним ситуаціям, що загрожують здоров‘ю та життю, сформувати достатнє мислення та мотивацію щодо організації і ведення здорового способу життя, тим самим захищаючи себе від багатьох негативних факторів, популяризувати безперервність життя – пріоритетне завдання Нової української школи.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectінтегрований урок «Я досліджую світ»en_US
dc.subjectздоров‘язбережувальні компетентності учнівen_US
dc.subjectсюжетно-рольові ігриen_US
dc.subjectмозковий штурмen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я ЗАСОБАМИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»en_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-237-240.pdfФормування у молодших школярів ціннісного ставлення до власного здоров’я засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках «Я досліджую світ»580.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.