Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4284
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Придюк, М. А. | - |
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T11:00:31Z | - |
dc.date.available | 2023-10-30T11:00:31Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Придюк М. А. Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до власного здоров’я засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках «Я досліджую світ» / М. А. Придюк, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 236-239. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4284 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні в усіх українських школах здійснюється навчання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу. Актуалізується питання формування здоров‘язбережувальної компетентності особистості, оскільки викликає занепокоєння погіршення стану здоров‘я молоді, надзвичайно низька тривалість життя українців, зростає смертність, особливо серед дітей. На цю ситуацію впливає багато факторів: навколишнє середовище, суспільство, політика, економіка, дорожньо-транспортні пригоди тощо. Важливу роль у вирішенні цієї проблеми відіграє заклад загальної середньої освіти, який є єдиним соціальним інститутом, здатним розпочати просвітницьку і профілактичну роботу в цьому напрямі вже з початкової ланки. Надати учням базові знання, уміння та навички запобігання різноманітним небезпечним ситуаціям, що загрожують здоров‘ю та життю, сформувати достатнє мислення та мотивацію щодо організації і ведення здорового способу життя, тим самим захищаючи себе від багатьох негативних факторів, популяризувати безперервність життя – пріоритетне завдання Нової української школи. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | en_US |
dc.subject | інтегрований урок «Я досліджую світ» | en_US |
dc.subject | здоров‘язбережувальні компетентності учнів | en_US |
dc.subject | сюжетно-рольові ігри | en_US |
dc.subject | мозковий штурм | en_US |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я ЗАСОБАМИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-237-240.pdf | Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до власного здоров’я засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках «Я досліджую світ» | 580.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.