Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4285| Title: | ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ STEM-ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | 
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | 
| Authors: | Попач, І. О. Красовська, О. О.  | 
| Keywords: | дослідницька компетентність молодші школярі STEM-навчання STEM-проєкти STEM-освіта початкова школа уроки «Мистецтва» проєктна робота  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Попач І. О. Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами STEM-проєктів на уроках «Мистецтва» в початковій школі / І. О. Попач, О. О. Красовська // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 235-236. | 
| Abstract: | Запровадження STEM-навчання передбачає креативні та інноваційні підходи до виконання проєктів. Одночасне вивчення і практичне застосування науки та технології може допомогти створити безліч нових інноваційних проєктів. Мистецтво та архітектура - чудовий приклад такого співіснування. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4285 | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-236-237.pdf | Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами STEM-проєктів на уроках «Мистецтва» в початковій школі | 568.94 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.