Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4285
Назва: | ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ STEM-ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Автори: | Попач, І. О. Красовська, О. О. |
Ключові слова: | дослідницька компетентність молодші школярі STEM-навчання STEM-проєкти STEM-освіта початкова школа уроки «Мистецтва» проєктна робота |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Попач І. О. Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами STEM-проєктів на уроках «Мистецтва» в початковій школі / І. О. Попач, О. О. Красовська // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 235-236. |
Короткий огляд (реферат): | Запровадження STEM-навчання передбачає креативні та інноваційні підходи до виконання проєктів. Одночасне вивчення і практичне застосування науки та технології може допомогти створити безліч нових інноваційних проєктів. Мистецтво та архітектура - чудовий приклад такого співіснування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4285 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-236-237.pdf | Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами STEM-проєктів на уроках «Мистецтва» в початковій школі | 568.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.