Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4291
Назва: ДЕРЖАВНІ ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ ДИЗАЙН-ДІЯЛЬНОСТІ У ЗМІСТІ ПРОГРАМИ «МИСТЕЦТВО» ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Автори: Омельковець, М. І.
Красовська, О. О.
Ключові слова: дитяче конструювання
галузь художньо-естетичної освіти
початкова школа
уроки «Мистецтва»
метод наочно-проєктного орієнтиру
метод розробки завдань
метод поетапного розв‟язання проєктного завдання
метод макетування
мистецтво у початковій школі
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Омельковець М. І. Державні вимоги до формування компетенцій дизайн-діяльності у змісті програми «Мистецтво» для початкових класів / М. І. Омельковець, О. О. Красовська // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 216-219.
Короткий огляд (реферат): Дитяче конструювання, моделювання та дизайн визначається як галузь художньо-естетичної освіти учнів початкових класів, що інтегрується з конструюванням, художньою працею, зображальною діяльністю. В. Котляр, характеризуючи дитячий дизайн, зазначає, що у ньому єдність дидактичних і творчих завдань відповідає сучасним педагогічним тенденціям поліхудожнього розвитку учнів визначає таку типологію у структурі дитячого дизайну (відповідно до класифікації, прийнятої в професійному дизайні).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4291
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-217-220.pdfДержавні вимоги до формування компетенцій дизайн-діяльності у змісті програми «Мистецтво» для початкових класів569.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.