Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4295
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО МУЗИЧНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Автори: | Нестерович, Б. І. |
Ключові слова: | культуротворча робота вчителя початкові класи мистецтво музика музично-виховної робота з учнями освітній процес професійна підготовка вчителя музичне мистецтво музично-професійна підготовка вчителя методи музичної дидактики |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Нестерович Б. І. Особливості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів до музично-виховної роботи з учнями / Б. І. Нестерович // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 207-210. |
Короткий огляд (реферат): | Незамінним засобом культуротворчої роботи вчителя початкових класів з дітьми є мистецтво, зокрема музика. Її творчий потенціал зобов‘язує вчителя до пошуку нетривіальних форм музично-виховної роботи з учнями. Проте готовність вчителя до творчо-інтерпретаційного використання музики в освітньому процесі початкової школи поки, на жаль, залишається невисокою. В той же час компетентнісний підхід до підготовки педагогічно грамотного вчителя полягає в оптимальному поєднанні вербально-логічних та художньо-естетичних механізмів формування професійної свідомості. Тому фахова підготовка вчителя початкових класів зобов‘язана щільно використовувати мистецькі фактори [6]. Крім того, освітній процес у вищій школі повинен спиратися на найперспективніші здобутки гуманістичної педагогіки і психології, адже фахова підготовка і становлення вчителя початкових класів потребує системного психолого-педагогічного супроводу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4295 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-208-211.pdf | Особливості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів до музично-виховної роботи з учнями | 568.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.