Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/429
Назва: | СТВОРЕННЯ АЛГОРИТМІВ ВЗАЄМОДІЇ ОБ’ЄКТІВ У КОМП’ЮТЕРНІЙ ГРІ НА ПРИКЛАДІ РУШІЯ UNITY 3D |
Автори: | Олексюк Вадим |
Ключові слова: | Комп’ютерна гра, 3D гра, гра - Survival horror, Unity 3D. Computer game, 3D game, the game - Survival horror, Unity 3D. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 189-194. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено особливості ігрової індустрії та процес створення конкурентно спроможної гри, яка створена у вигляді 3D Survival horror з допомогою ігрового рушія Unity 3D. Охарактеризовано найпопулярніші комп'ютерні ігри останнього року. Проаналізовано основні технології, які використовуються при створенні ігор, і представлено результати їх порівняльного аналізу. // This article describes the features of the gaming industry and the creation process of competitive game, created as a 3D Survival horror using Unity 3D game engine. The article discusses the most popular computer games of the last year. The basic technology used in the creation of games, and the results of their comparative is analyzed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/429 |
ISBN: | 978-966-7359-75-1 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3). |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Олексюк.pdf | 582.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.