Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4300
Title: | БУДІВЕЛЬНО-КОНСТРУКТИВНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛИ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Authors: | Міткевич, О. В. Пагута, Т. І. |
Keywords: | будівельно-конструктивні ігри діти дошкільного віку готовність дитини до школи дошкільнята заклад дошкільної освіти навчання в школі |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Міткевич О. В. Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школи / О. В. Міткевич, Т. І. Пагуа // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 192-194. |
Abstract: | Готовність дитини до школи визначається багатьма аспектами та має важливе значення для успішного навчання у школі. Вона заснована як на інтелектуальному розвитку дитини старшого дошкільного віку, а й на психологічному стані (мотивація тощо.). При не готовності дитини до школи виникають проблеми у засвоєнні матеріалу, у спілкуванні з учителем та однокласниками. На успішність навчальної діяльності впливає рівень передшкільної підготовки. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4300 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-193-196.pdf | Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школи | 566.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.