Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4306| Назва: | ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО МНОЖИНУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | 
| Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | 
| Автори: | Матеюк, С. В. | 
| Ключові слова: | дидактична гра формування уявлень про множину множина дошкільний вік математичні уявлення гра  | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Бібліографічний опис: | Матеюк С. В. Дидактична гра як засіб формування уявлень про множину у дітей дошкільного віку / С. В. Матеюк // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 177-179. | 
| Короткий огляд (реферат): | Аналіз психолого-педагогічних досліджень аспектів дидактичних і психофізіологічних основ математичного розвитку дітей дошкільного віку, які розглядалися багатьма вченими, підтверджує значущість проблеми формування уявлень про множину у дошкільному віці. Особливий науковий інтерес становить проблема застосування дидактичної гри у процесі формування уявлень про множину. Множина – основне (невизначене) поняття в математиці. Під множиною розуміється сукупність об‘єктів різної природи, які розглядаються як єдине ціле. Множина визначається характеристичною властивістю, яка притаманна всім об‘єктам, які належать даній множині, і не один предмет, якої не входить в неї, цією властивістю не володіє. Формування уявлень про множину опирається на узагальнення чуттєвого досвіду дитини в предметно-практичної діяльності. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4306 | 
| Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-178-180.pdf | Дидактична гра як засіб формування уявлень про множину у дітей дошкільного віку | 562.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.