Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4309
Назва: РОЛЬ МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГІКИ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Автори: Лукашук, Л. М.
Пагута, Т. І.
Спайдел, М. В.
Ключові слова: М. Монтессорі
розвиток особистості дитини
дошкільний вік
природний потенціал дитини
індивідуальний план розвитку
сензитивні періоди
свобода дитини
самостійність дитини
підготовлене середовище
роль педагога
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Лукашук Л. М. Роль Монтессорі-педагогіки в розвитку особистості дитини дошкільного віку / Л. М. Лукашук, Т. І. Пагута, М. В. Спайдел // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 170-172.
Короткий огляд (реферат): Модернізація у галузі дошкільної освіти в Україні передбачає необхідність опрацювання педагогічної спадщини минулих років. Спостерігаємо, що внутрішні та зовнішні джерела розвитку особистості не достатньо досліджені та впроваджуються з точки зору традиційної педагогіки у заклади дошкільної освіти. Тому актуальності в сучасних умовах розвитку освіти набувають ідеї педагогіки М. Монтессорі, котра тлумачила освіту «як допомогу життю». Освітня система роботи з дітьми дошкільного віку, запропонована авторкою понад століття тому, набула широкого поширення у світі та й в Україні. Нині велика кількість закладів дошкільної освіти застосовують методику М. Монтессорі у своїй практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4309
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-171-173.pdfРоль Монтессорі-педагогіки в розвитку особистості дитини дошкільного віку561.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.