Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4309
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лукашук, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | - |
dc.contributor.author | Спайдел, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T14:15:54Z | - |
dc.date.available | 2023-10-30T14:15:54Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Лукашук Л. М. Роль Монтессорі-педагогіки в розвитку особистості дитини дошкільного віку / Л. М. Лукашук, Т. І. Пагута, М. В. Спайдел // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 170-172. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4309 | - |
dc.description.abstract | Модернізація у галузі дошкільної освіти в Україні передбачає необхідність опрацювання педагогічної спадщини минулих років. Спостерігаємо, що внутрішні та зовнішні джерела розвитку особистості не достатньо досліджені та впроваджуються з точки зору традиційної педагогіки у заклади дошкільної освіти. Тому актуальності в сучасних умовах розвитку освіти набувають ідеї педагогіки М. Монтессорі, котра тлумачила освіту «як допомогу життю». Освітня система роботи з дітьми дошкільного віку, запропонована авторкою понад століття тому, набула широкого поширення у світі та й в Україні. Нині велика кількість закладів дошкільної освіти застосовують методику М. Монтессорі у своїй практиці. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | М. Монтессорі | en_US |
dc.subject | розвиток особистості дитини | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | природний потенціал дитини | en_US |
dc.subject | індивідуальний план розвитку | en_US |
dc.subject | сензитивні періоди | en_US |
dc.subject | свобода дитини | en_US |
dc.subject | самостійність дитини | en_US |
dc.subject | підготовлене середовище | en_US |
dc.subject | роль педагога | en_US |
dc.title | РОЛЬ МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГІКИ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-171-173.pdf | Роль Монтессорі-педагогіки в розвитку особистості дитини дошкільного віку | 561.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.