Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4314
Title: | ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЕКОНОМНОГО СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Authors: | Кузьменко, Н. П. Пагута, Т. І. |
Keywords: | навички економного споживання природничі ресурси концепції сталого розвитку науково-технічний прогрес довкілля дошкільна освіта дошкільнята дитина в природному довкіллі діти дошкільного віку |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Кузьменко Н. П. Формування навичок економного споживання природних ресурсів на основі концепції сталого розвитку / Н. П. Кузьменко, Т. І. Пагута // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 155-157. |
Abstract: | На сучасному етапі розвитку суспільства стало зрозумілим, що таке бездумне використання природних ресурсів, яке відбувається зараз, призведе до загрози нашому майбутньому. Людство не може продовжувати надалі експлуатувати наш природній скарб у таких обсягах як це відбувається в даний час. Адже це призведе до спустошення нашої планети, фактично до втрати комфортного проживання в нашій домівці під назвою «Земля». |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4314 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-156-158.pdf | Формування навичок економного споживання природних ресурсів на основі концепції сталого розвитку | 560.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.