Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4316
Title: ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Ксінчук, В. Ю.
Хом’як, О. А.
Keywords: Нова українська школа
організація навчання
інклюзія
інклюзивне освітнє середовище
початкова школа
діти з особливими освітніми потребами
творча самореалізація дитини
педагогічна технологія
особистісно-орієнтований підхід до організації навчання
технологія розвиваючого навчання
розвивальне навчання
технологія різнорівневого навчання
технології музичного впливу
технологія організації розвивального середовища
технологія моніторингу індивідуальних досягнень
діти початкових класів
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Ксінчук В. Ю. Технології впровадження особистісно-орієнтованого підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі / В. Ю. Ксінчук, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 150-152.
Abstract: Сучасні тенденції розвитку Нової української школи характеризуються переходом від традиційної моделі навчання до розвивальної конструктивної моделі, орієнтованої на результат. Актуальним питанням сьогодення є створення сприятливих умов для особистісного становлення й творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, а особливо дітей з особливими освітніми потребами. Саме тому впровадження технологій особистісно-орієнтованого підходу значно розширює можливості гармонійного розвитку дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі Нової української школи.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4316
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-151-153.pdfТехнології впровадження особистісно-орієнтованого підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі560.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.