Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4316Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ксінчук, В. Ю. | - |
| dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-10-31T10:45:40Z | - |
| dc.date.available | 2023-10-31T10:45:40Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Ксінчук В. Ю. Технології впровадження особистісно-орієнтованого підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі / В. Ю. Ксінчук, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 150-152. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4316 | - |
| dc.description.abstract | Сучасні тенденції розвитку Нової української школи характеризуються переходом від традиційної моделі навчання до розвивальної конструктивної моделі, орієнтованої на результат. Актуальним питанням сьогодення є створення сприятливих умов для особистісного становлення й творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, а особливо дітей з особливими освітніми потребами. Саме тому впровадження технологій особистісно-орієнтованого підходу значно розширює можливості гармонійного розвитку дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі Нової української школи. | en_US |
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | Нова українська школа | en_US |
| dc.subject | організація навчання | en_US |
| dc.subject | інклюзія | en_US |
| dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | en_US |
| dc.subject | початкова школа | en_US |
| dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
| dc.subject | творча самореалізація дитини | en_US |
| dc.subject | педагогічна технологія | en_US |
| dc.subject | особистісно-орієнтований підхід до організації навчання | en_US |
| dc.subject | технологія розвиваючого навчання | en_US |
| dc.subject | розвивальне навчання | en_US |
| dc.subject | технологія різнорівневого навчання | en_US |
| dc.subject | технології музичного впливу | en_US |
| dc.subject | технологія організації розвивального середовища | en_US |
| dc.subject | технологія моніторингу індивідуальних досягнень | en_US |
| dc.subject | діти початкових класів | en_US |
| dc.title | ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
| dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-151-153.pdf | Технології впровадження особистісно-орієнтованого підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі | 560.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.