Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4323
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | - |
dc.contributor.author | Кисіль, У. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-31T12:43:04Z | - |
dc.date.available | 2023-10-31T12:43:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Пагута Т. І. Використання мнемотехніки, як засобу розвитку мовленнєвої активності дітей у закладі дошкільної освіти / Т. І. Пагута, У. М. Кисіль // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 132-134. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4323 | - |
dc.description.abstract | Затвердження Базового компонента дошкільної освіти висуває нові вимоги до дошкільної освітньої ланки. Незалежною українською державою у світлі вимог Стандарту задекларовано, що розвиток мовлення можна розглядати як процес поступового освоєння дитиною рідної мови та вміння зробити її засобом спілкування та пізнання. Теоретичний аналіз наукового доробку A. Аніщук, В. Бенери, A. Богуш, Н. Гавриш, Л. Калмикової, О. Кисельової, Ю. Корсун, С. Кость, К. Крутій, I. Лапшиної, В. Литвиненко, Н. Маліновської та ін. показав, що мовлення – це форма існування свідомості, що є і універсальним засобом спілкування, і суспільною формою відображення дійсності. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | мнемотехніка | en_US |
dc.subject | розвиток мовленнєвої активності дітей | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | Базовий компонент дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | розвиток усного описового мовлення | en_US |
dc.subject | розвиток мнемічних процесів | en_US |
dc.subject | мнемотехніки для дітей дошкільного віку | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІКИ, ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-133-135.pdf | Використання мнемотехніки, як засобу розвитку мовленнєвої активності дітей у закладі дошкільної освіти | 561.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.