Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4336
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Даріна, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-31T13:49:01Z | - |
dc.date.available | 2023-10-31T13:49:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Даріна Т. В. Реалізація принципу наочності у навчанні дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти / Т. В. Даріна, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 98-100. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4336 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні все більше уваги приділяється оптимальному поєднанню найрізноманітніших організаційних форм і засобів навчання, які дозволяють більш ефективно вирішувати освітні завдання, максимально враховуючи особливості розвитку дітей дошкільного віку, а особливо таких, що мають особливі освітні потреби. Соціальні запити, що пред'являються сьогодні в закладі дошкільної освіти, диктують педагогу пошук нових форм та методів навчання. Однією з таких актуальних проблем і є потреба використання засобів наочності, які б всебічно розвивали дітей дошкільного віку, а особливо з особливими освітніми потребами. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | принцип наочності | en_US |
dc.subject | навчання дітей | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | засоби наочності | en_US |
dc.subject | конкретні засоби наочності | en_US |
dc.subject | абстрактні засоби наочності | en_US |
dc.subject | вибір наочності | en_US |
dc.subject | інклюзивна школа | en_US |
dc.subject | інклюзива освіта | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-99-101.pdf | Реалізація принципу наочності у навчанні дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти | 560.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.