Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоровець, О. В.-
dc.date.accessioned2023-11-01T07:45:35Z-
dc.date.available2023-11-01T07:45:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБоровець О. В. Дидактична компетентність вчителя початкових класів як важлива умова організації освітнього процесу в НУШ / О. В. Боровець // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 79-81.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4344-
dc.description.abstractРеформування системи початкової освіти в Україні, реалізація Концепції НУШ зумовлюють оновлення вимог, які ставляться до сучасного вчителя початкової школи, – усвідомлення ролі глобальних освітніх процесів, глибоке розуміння особливостей організації освітнього процесу в закладі освіти, володіння високим рівнем педагогічної майстерності, здатність поєднувати теоретичні знання і практичні навички, цілеспрямована самоосвіта та систематичне самовдосконалення професійної компетентності фахівця. Вітчизняні дослідники І. Бех, О. Овчарук, О. Пометун, О. Савченко та інші зазначають, що володіння вчителем високим рівнем професійної компетентності є запорукою організації ефективного освітнього процесу. Аналіз наукової літератури та практики початкової школи дозволяє стверджувати, що на сучасному етапі розвитку педагогічної науки актуальною постає проблема дидактичної компетентності як складової професійної компетентності педагога.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectдидактична компетентністьen_US
dc.subjectвчитель початкових класівen_US
dc.subjectорганізаційно-освітній процесen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectдидактичні знанняen_US
dc.subjectдидактичні вмінняen_US
dc.subjectдидактичні здібностіen_US
dc.subjectдидактико-професійна діяльність педагогаen_US
dc.subjectформування дидактичної культуриen_US
dc.subjectдидактико-технологічні знанняen_US
dc.titleДИДАКТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В НУШen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-80-82.pdfДидактична компетентність вчителя початкових класів як важлива умова організації освітнього процесу в НУШ562.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.