Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4358
Назва: INNOVATIVE WAYS OF ORGANIZING PROBLEM-SOLVING QUESTIONS AT THE ENGLISH LESSONS AT CONTEMPORARY UNIVERSITIES=ІННОВАЦІЙНІ СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНИХ ЗАПИТАНЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Автори: Михальчук, Н. О.
Набочук, О. Ю.
Ключові слова: уроки англійської мови
english lessons
сучасні університети
проблемні запитання
організаційна робота
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Михальчук Н. О. Innovative ways of organizing problem-solving questions at the english lessons at contemporary universities / Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 46-48.
Короткий огляд (реферат): The effectiveness of using problem-solving questions and tasks for verifying students‘ knowledge depends on many factors. Scientists [1; 3] define four of them: 1. Degree of preparation of students for solving problem questions and tasks. 2. Degree of teacher‘s preparedness, his/her ability to create problematic situations that lead to solving problems of different levels of complexity. 3. Contents of the program material. In this case we have to take into account: a) whether this material may be partly included into general or derived from partial inclusions; b) if there is the necessary data for comparing, contrasting certain facts, phenomena. It is possible to establish links between existing and new knowledge; c) whether the content of the material allows to be rethought already well-known in a certain way. 4. The positive results of such verification are visible when it is time to use problem questions and tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4358
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-47-49.pdfInnovative ways of organizing problem-solving questions at the english lessons at contemporary universities560.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.