Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4367
Назва: SMALL SCHOOLS AND RETHINKING INCLUSION = МАЛІ ШКОЛИ ТА ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ІНКЛЮЗІЇ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Автори: Parfitt, А.
Read, S.
Ключові слова: Small schools
rethinking inclusion
inclusion
інклюзивна освіта
інклюзія
дошкільна освіта
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Parfitt А. Small schools and rethinking inclusion / А. Parfitt, S. Read // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 20-23.
Короткий огляд (реферат): The predictions are that two thirds of the world population will live in cities by the middle of this century. The distribution of people across urban and rural spaces differs across the regions of the globe, but the trend is for living to become ever more metrocentric, with urban life as normalcy. Working against the grain, communities in peripheral places, those far from urban centres, educate and bring up the next generation through schooling that is very often provided in ways that reflect place-based realities. Topology and topography shape education in positive and negative ways in peripheral places. This abstract discusses small schools with multi/mixed grade provision in peripheral contexts and focuses on the opportunities for rethinking inclusion that these specific conditions allow.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4367
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-21-24.pdfSmall schools and rethinking inclusion567.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.