Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4400
Title: | УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛІЗМ: ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОБГРУНТУВАННЯ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Authors: | Лопацька, Н. М. |
Keywords: | український націоналізм російсько-українська війна 2014 російська збройна агресія проти України націоналізм українська національна свідомість витоки українського націоналізму Микола Міхновський Степан Ленкавський |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Лопацька Н. М. Український націоналізм: історико-теоретичні засади обгрунтування / Н. М. Лопацька // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 2. - С. 114-116. |
Abstract: | Від початку процесу і часу утвердження нації, важливо визнання громадянином тієї чи іншої країни своєї національної приналежності. Для держави – це один із об’єднувальних чинників на шляху до процесу інтеграції всередині суспільства. В результаті це формує фундаментальні основи у руслі самовизначення народу чи нації в контексті їх політичних економічних, національно-культурних засад. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4400 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник_тез_наукових_доповідей_учасників_конференції_частина_2-115-118.pdf | Український націоналізм: історико-теоретичні засади обгрунтування | 591.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.