Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4441
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПРИТЯГНЕННЯ ОСОБИ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА СТ. 130 КУпАП
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Полупан, В. О.
Обрусна, С. Ю.
Keywords: Національна поліція України
адміністративна відповідальність
штраф
транспортний засіб
адміністративний спір
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Полупан В. О. Особливості притягнення особи до адміністративної відповідальності за ст. 130 КУпАП / В. О. Полупан, С. Ю. Обрусна // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 2. - С. 18-21.
Abstract: Варто зауважити, що адміністративні правопорушення є одним із найбільш поширених видів правопорушень на сьогодні. Зокрема, щоденно в дорожньо-транспортні пригоди потрапляє значна кількість осіб. Так, за статистичними даними Національної поліції України, у період 01.01.2023 по 30.06.2023 в Україні було скоєно 10226 дорожньо-транспортних пригод, з яких керування автотранспортними засобами у стані сп’яніння 401, дорожньо-транспортних пригод, в яких 12755 осіб травмовано, та 1314 в яких загинуло.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4441
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_тез_наукових_доповідей_учасників_конференції_частина_2-19-22.pdfОсобливості притягнення особи до адміністративної відповідальності за ст. 130 КУпАП592.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.