Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУшаков, М. І.-
dc.contributor.authorБондарчук, В. Ю.-
dc.date.accessioned2024-01-03T10:06:47Z-
dc.date.available2024-01-03T10:06:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУшаков М. І. Інтернет-маркетинг як головна рушійна сила сучасного бізнесу / М. І. Ушаков, В. Ю. Бондарчук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 208-210.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4457-
dc.description.abstractУ сучасному світі жодна галузь бізнесу не існує без Інтернету. Основними методами інтернет-маркетингу, що можуть бути використані для досягнення різних цілей бізнесу, є: - оптимізація пошукових систем (SEO); - платна реклама (PPC); - маркетинг у соціальних мережах.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectсучасний бізнесen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjectоптимізація пошукових системen_US
dc.subjectPPCen_US
dc.subjectплатна рекламаen_US
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахen_US
dc.subjectGoogleen_US
dc.subjectмета-тегиen_US
dc.subjectвідеопрогравачіen_US
dc.subjectконтентen_US
dc.subjectHTML-тегиen_US
dc.subjectPay-Per-Clicken_US
dc.subjectGoogle Search Consoleen_US
dc.subjectGoogle Analyticsen_US
dc.titleІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ГОЛОВНА РУШІЙНА СИЛА СУЧАСНОГО БІЗНЕСУen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-208-210.pdfІнтернет-маркетинг як головна рушійна сила сучасного бізнесу605.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.