Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4469
Title: ПРОБЛЕМАТИКА МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Грисюк, А. В.
Keywords: мобільне навчання
online-навчання
комунікаційні мережі
обчислювальна потужність
сенсорні можливості
оцифровка освітнього контенту
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Грисюк А. В. Проблематика мобільного навчання / А. В. Грисюк // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 177-182.
Abstract: З розвитком інформаційних технологій все більшої популярності почали набувати платформи та сервіси для online - навчання. Завдяки сучасним інформаційно-комунікаційним технологіям почало швидко розвиватися мобільне навчання (m-learning), тобто навчання з використанням мобільних гаджетів - смартфонів, планшетів та ноутбуків. Мобільне навчання позиціонує себе як всюди доступне - «навчайся будь-де та будь-коли». Згідно досліджень y 2022 році кількість користувачів смартфонів у світі склала 6,648 мільярда, тобто 83,32% населення світу має смартфон. Загалом кількість людей, які володіють розумними та функціональними телефонами, становить 7,26 мільярда, що становить 91,00% населення світу.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4469
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-177-182.pdfПроблематика мобільного навчання832.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.