Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4490
Назва: | PARTICIPATION AND POSITIONALITY IN THE POSTDIGITAL SCIENCE AND EDUCATION RESEARCH COMMUNITY |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Автори: | Jandrić, Р. Hayes, S. |
Ключові слова: | Springer Postdigital Science and Education інформаційні системи information systems digital media |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Jandrić Р. Participation and positionality in the postdigital science and education research community / Р. Jandrić, S. Hayes // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 124-127. |
Короткий огляд (реферат): | In this short paper we introduce a global, interdisciplinary body of research and impact that is critically examining information systems, data and technologies as they intersect with all aspects of human life. This research has developed since the launch of the Springer Postdigital Science and Education (PDSE) journal in 2018, therefore we invite you to celebrate with the editorial team the last 5 years of diverse, critical contributions to PDSE and to think about how your own research might connect with this context and community. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4490 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-124-127.pdf | Participation and positionality in the postdigital science and education research community | 620.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.