Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4502
Назва: | РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Автори: | Рибин, С. С. Груба, Т. Л. |
Ключові слова: | навчання української мови мова юристів комунікативно-діяльнісний підхід мова майбутніх юристів |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Рибин С. С. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу до навчання української мови майбутніх юристів: лінгводидактичний аспект / С. С. Рибин, Т. Л. Груба // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 91-93. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна методика навчання української мови в закладах вищої освіти зорієнтована на формування в майбутніх фахівців умінь комунікативно доцільного застосування мовних одиниць різних рівнів у різноманітних життєвих і професійних ситуаціях. Навчання української мови за професійним спрямуванням майбутніх юристів має бути спрямоване на збагачення словникового запасу студентів, засвоєння термінологічної лексики, здобування комунікативного досвіду, формування культури мовлення, стійких умінь працювати з довідковими, лексикографічними виданнями. Перед викладачами української мови за професійним спрямуванням стоїть важливе завдання – забезпечити ефективне оволодіння українською мовою майбутніх юристів. Це зумовлює оновлення лінгводидактичного інструментарію, розроблення підходів, принципів, методів, прийомів, засобів ефективного опанування української мови. З огляду на це закономірним стає утвердження комунікативно-діяльнісного підходу як важливого чинника в оволодінні українською мовою майбутніх юристів, що передбачає навчання ефективного послуговування українською мовою в процесі професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4502 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-91-93.pdf | Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу до навчання української мови майбутніх юристів: лінгводидактичний аспект | 605.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.