Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4522
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kochmar, D. A. | - |
dc.contributor.author | Sheresh, D. I. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-04T12:41:21Z | - |
dc.date.available | 2024-01-04T12:41:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Kochmar D. A. Features of secondary school students’ vocabulary enrichment in english lessons / D. A. Kochmar, D. I. Sheresh // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 40-42. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4522 | - |
dc.description.abstract | The search for effective ways of learning foreign vocabulary remains relevant, since the process of mastering verbal material is burdened with certain difficulties. As a result, the majority of secondary school graduates master a small number of words and make a large number of lexical errors in speech, the analysis of which suggests that the main reason for their occurrence is the insufficient level of formation of automatisms for learning vocabulary. Students concentrate on how to say, not what to say. | en_US |
dc.description.sponsorship | Пошук ефективних шляхів засвоєння іншомовної лексики залишається актуальним, оскільки процес оволодіння словесним матеріалом обтяжений певними труднощами. Як наслідок, більшість випускників загальноосвітніх шкіл опановують невелику кількість слів і допускають велику кількість лексичних помилок у мовленні, аналіз яких дозволяє стверджувати, що основною причиною їх виникнення є недостатній рівень сформованості автоматизмів засвоєння лексики. .Студенти концентруються на тому, як сказати, а не на тому, що сказати. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | іншомовна лексика | en_US |
dc.subject | словарний запас учнів | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | english lessons | en_US |
dc.title | FEATURES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ VOCABULARY ENRICHMENT IN ENGLISH LESSONS | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-40-42.pdf | Features of secondary school students’ vocabulary enrichment in english lessons | 605.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.